7 Şubat 2011 Pazartesi

Yaşasın! 1 izleyicim olmuş!


Sevgili izleyicim,

Beni okumayı tercih ettiğin için çok teşekkür ederim..Kimse okusun diye yazmıyordum ama yine de kimsenin okumayacağı şeyleri yazmak çok tuhaf geldi bana..Hayat tuhaf.. Bu sebeple günlük tutmadım hiçbir zaman, yazacak cesaretim olmadı, kimsenin de okunmayacağını bildiği bir günlük tuttuğunu düşünmedim. Annelerin bulup okuması büyük bir klişe ama kendimin okumasından korktum en çok. Çünkü malesef kendimi en haşince eleştiren yine benim.
.İşte izleyicim, senin sayendedir ki omuzlarıma güçlü bir sorumluluk duygusu, farklı yazma isteği ve gramerimi defalarca gözden geçirme zorunluluğu bindi. Bu sorumluluğumu sonuna kadar yerine getireceğimden emin olabilirsin.

Seni seviyorum:)

1 yorum:

  1. bnde izleyincin oldugum bu sözler sanırım bana tşk ederim :D bnde seni seviyorum ama hergün yazarsan daha çok okuyacak sey olur ve sadece ben degil dünya okur tabi sen istersen...
    Aslında Seni kendi sitemizde yazar olarak görmek isterdim ama bu fırsatı çoktan kaçırmışım anlaşılan

    YanıtlaSil