13 Ocak 2011 Perşembe

..aklima gelmisken

...bir blog olusturayim dedim..ne zamandir isteyip de bir turlu yapmaya cesaret edemiyordum. Iste simdi vakti geldi sanirim. Fikrim kendi kendine filizlendi, ben yok olmasini isterken o daha da buyudu, bazen sessizce bekledi ama sonunda kendine bir bosluk bulunca uzativerdi kafanisini disariya..
Simdiki en buyuk problemim bilgisayarimda sadece Ingilizce klavye olusu..Yakinda bu problemi cozecegim.

Ne yazacagim konusunda hicbir fikrim yok, aklima ne gelirse sanirim. Aklima gelmisken yazacagim.

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun umarım güzel yazılarını görürüz...
    Ama öyle birsey yazmak için sakın düşlünme asla aklına gelmez hayatta kesin başına ilginç seyleri yazabilirsin bn öyle yapıyorum hergünde yaşıyorum hangisini yazayım diye karar veremiyorum istersen sende gel oku beklerim....

    YanıtlaSil