1 Mart 2012 Perşembe

Jean Dujardin




Kendisini The Artist'te gördüm ben de, önceden tanımıyordum. Türkiye'de de yayınlanan "Bir kadın Bir erkek"in orjinal Fransız versiyonuyla ünlenmiş ülkesinde. Ayrıca stand up yapıyormuş uzun bir süredir. İzlenecek de iyi filmleri var gibi görünüyor, "Le bruit des glaçons" örneğin. Enteresan bir etkileyiciliği var; nitekim The Artist'i bu kadar sevdiren sadece ve sadece kendisidir kanımca. Sevimli tatlı çocuk hali, aynı zamanda inkar edilemez çekiciliği, aynı zamanda bu çekiciliğin ortasında yanlış bir yerlerde duruyor gibi görünen çarpık "köpek dişleri". Mükemmel değil ama en azından Fransız. Oscar töreninde de ödülünü aldıktan sonra ilk tepki olarak "I love your country" diyerek gülmesi birçokları tarafından aşırı antipatik algılanmış olabilir, ben öyle hissettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder